Beboer-app – din bolig på farten

Beboer-app’en ’VIBO – Min Bolig’ er i løbet af efteråret dukket op, der hvor du henter dine apps.

Når du som beboer er logget ind i VIBOs beboer-app 'VIBO - Min Bolig', kan du i første omgang se information om din bolig – husleje, dokumenter vedrørende lejemålet og om det at bo i afdelingen, kontaktoplysninger på relevante medarbejdere i VIBO, saldo på vedligeholdelseskontoen (ved B-ordning) m.m.

Kom hurtigt og sikkert i gang
Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode.

Den finder du i VIBOs selvbetjening ’BeboerWeb’, som er dér, du normalt logger på fra din pc.

Derfor er den anbefalede rækkefølge for at komme på app’en:

  1. Log på Mit VIBO og find dit brugernavn og aktiveringskode
  2. Download app’en ’VIBO – Min Bolig’ i App Store eller Google Play Butik
  3. Log på app’en med brugernavn og aktiveringskode
  4. Aktivér evt. ansigtsgenkendelse eller fingeraftryk, som du gør på dine andre apps.

Hent app’en

Har du problemer med at logge ind på Mit VIBO og finde din kode?
Hvis det er lang tid siden, du har været logget på Mit VIBO – eller hvis du aldrig har været logget på – vil du opleve, at du skal tilknytte dit MitID for at kunne logge på.

Tidligere har du brugt NemID, men nu, hvor det udfases helt, skal du også skifte til MitID på VIBOs selvbetjening. Er du tvivl om hvordan, du gør det? Så se vores vejledning herunder.

Sådan tilknytter du MitID til ’Mit VIBO’.

VIBO sender en mail ud til alle beboere i løbet af november med nærmere info om app’en, ligesom vi på den kommende nye vibo.dk lægger vejledninger op til selvbetjeningen i det nye beboerunivers.